בד"ה: רבי משה קרויזר מחשובי חסידי ביאלא בבית שמש הלך לעולמו

ישראל נח חסידים No Comments on בד"ה: רבי משה קרויזר מחשובי חסידי ביאלא בבית שמש הלך לעולמו

ברוך דיין האמת: בעל מחבר ספר "תפילה למשה" רבי משה קרויזר בנו של רבי יעקב זונדל קרויזר הובא היום למנוחות עולמים | המנוח מזקני וחשובי חסידי ביאלא בית שמש ואף היה זה שעסק בהכתרתו של האדמו"ר הנוכחי בנו של הלהבת דוד רבי דוד מתיתיהו רבינוביץ

צילום: חיים גרינוולד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בירושלים הלך היום לעולמו בפתע פתאום הגאון הגדול רבי משה קרויזר זצ"ל שחיבר את הספר 'תפלה למשה', המנוח היה מזקני וחשובי חסידי ביאלא בית שמש, והוא בן 77 שנים בפטירתו, הבוקר האחרון הוא לא חש בטוב, ונפטר לבית עולמו בפתע פתאום בביתו ברחוב רבינו גרשום בירושלים.
המנוח זצ"ל נולד בי"א אייר תש"ד בירושלים, לאביו הגאון רבי יעקב זונדל קרויזר זצ"ל שהיה אחראי ומומחה לדיני עירובין בירושלים וחיבר את הספר 'תפארת יעקב' על מסכת עירובין, וכן כיהן כרב אחראי על העירוב בירושלים, והיה מסתופף רבות אצל הרבי בעל ה'חלקת יהושע' מביאלא זיע"א. ר' משה היה חתנו של הרה"צ רבי חיים יהודה יעקובזון זצ"ל מחבר סדרת הספרים "למשמעות", שכל חייו ישב והגה בתורה והיה תלמיד חכם עצום.

רבי משה זצ"ל הלך בדרכי אביו ודבק בבנו של ה'חלקת יהושוע' רבי דוד מתתיהו רבינוביץ בעל ה'להבת דוד' מביאלא, ולאחר פטירתו  דבק ביתר שאת בבנו האדמו"ר מביאלא בית שמש שליט"א, ואף היה מחשובי החסידים שעסקו בהכתרתו, וזכה להקריא את מגלת ההכתרה בכ"ה אלול תשנ"ח, י"א חודש לאחר הסתלקות בעל ה'להבת דוד' מביאלא זצ"ל. יהי זכרו ברוך.



0 תגובות